Від чого залежить вартість прикраси?
Для того, щоб продати брендовий ювелірний виріб за гідну ціну важливо мати уявлення про його реальну вартість. Оцінювання ювелірних виробів дозволяє за короткий час визначити основні параметри, що впливають на вартість:
Оцінка прикрас вимагає уважності та досвіду, тому для отримання точної ціни краще довіриться професійному оцінювачу. Наші експерти лише за 10 хвилин зможуть попередньо оцінити ювелірний виріб за фотографіями. Точнішу ціну буде визначено при особистій зустрічі завдяки використанню спеціального обдурювання. Ломбарди без наявності фахівців з оцінки можуть оцінити предмет лише за вагою та пробою дорогоцінних металів – тобто на брухт золота.
Золоті прикраси з дорогоцінним камінням найвигідніше продавати в скупі з досвідченими фахівцями, які враховують набагато більше важливих параметрів ціноутворення, особливо якщо мова про дорогі брендові прикраси класу люкс.
ПРОБА І ВАГА ДОРОГОЦІННОГО МЕТАЛУ
Основну вартість ювелірних виробів становить наявність у них частки дорогоцінного металу: золота, платини, срібла та паладію. Ціна на дорогоцінні метали безпосередньо залежить від попиту на біржі, тому може коливатися залежно від умов ринку та світової економіки.
Для ювелірних виробів не використовується дорогоцінний метал у чистому вигляді, а лише його сплав. Зміст сплаву дорогоцінних металів позначається пробою, яка нанесена на ювелірну прикрасу.
Проба у брендових прикрасах позначена, як правило, трицифровим числом. Двозначне число свідчить, що це каратна проба. У ювелірних прикрасах із золота зустрічаються такі проби: 583, 750, 875, 916. Наприклад, 750 проба говорить про 75% вмісту золота в сплаві і дорівнює 18 каратам. Проба срібла у брендових прикрасах може бути не менше 925. Прикраси із платини можуть мати такі проби 850, 900, 950. Проби для прикрас із паладію 600, 800, 850, 900, 950.
ДИЗАЙН І БРЕНД ПРИКРАСЕННЯ
Ринок ювелірних виробів перенасичений пропозицією, проте прикраси відомих світових брендів завжди мають попит. Бренди завоювали серця своїми відомими дизайнами, якісними матеріалами та статусністю. Ювелірні прикраси з масмаркету втрачають більше половини своєї вартості при першій покупці, такі прикраси можна перепродати на брухт дорогоцінного металу. Вироби преміум та люкс класу мають більший попит навіть на вторинному ринку, тому брендові прикраси б.у. продати дорого не складе труднощів.
Найбільше цінуються у світі прикраси таких брендів:
Bvlgari, Cartier, Dior, Chopard, Tiffany&Co, Buccellati, Van Cleef & Arpels, Graff, Chanel, Harry Winston, Mikimoto, Audemars Piguet, Damiani, Rolex, Crivelli, Baraka.
Всі відомі ювелірні будинки випускають вироби для широкого загалу Fine Jewelry – розкішні прикраси з масовим тиражем. Крім цього, вони виготовляють вироби категорії High Jewelry – високе ювелірне мистецтво, кожен виріб унікальний і виготовлений з рідкісних матеріалів. Вартість прикрас з більш складним дизайном та великою кількістю дорогоцінного каміння природно буде оцінена вище.
СТАН ВИРОБУ
При оцінці ювелірних прикрас, які були у використанні, дуже важливо перевірити збереження виробу. При продажу нові та б.у. прикраси оглядаються на наявність подряпин, поломок механізмів, втрати дорогоцінного каміння або ланок ланцюга, ремонтні втручання. Прикраси в ідеальному стані мають виглядати як нові, метал блищати, а діаманти сяяти. Не варто чистити прикраси перед продажем самостійно, це може нашкодити та зіпсувати коштовність. Достатньо буде перед тим як зробити фото просто протерти ювелірну прикрасу сухою м’якою ганчірочкою.